Az FMCG szektor gyártói és kereskedői a leghatékonyabb és legjövedelmezőbb értékesítési csatornákra koncentrálnak. A P.O.P. Kft. a disztribúció szempontjából azokra fontos területekre dolgozta ki értékesítési koncepcióját, melyeket a piaci szereplők csak költségesen és alacsony hatékonysággal tudnának lefedni.
Jó példe erre a Mondelez Hungária Kft.-vel való együttműködésünk mely ma is kölcsönösen gyümölcsöző. A sikerhez 3 értékesítési régió 25 dedikált értékesítési képviselője járul hozzá nap mint nap. Ezzel a P.O.P. Kft. a Mondelez Hungária Kft. nyolc legnagyobb kereskedelmi partnere között van, a legnagyobb nemzetközi láncok társaságában.
Mondelez – P.O.P. impulz értékesítés
A Mondelez Hungária Kft. korábban nem rendelkezett hatékony értékesítési rendszerrel ezen a területen, míg a konkurencia már korábban kiépítette eladási csatornáit. Erre válaszul építettük fel közösen Van Sales csapatunkat, a feladatokat és az elérendő célokat konkrétan meghatározva:
• Az „ún. down market” szegmens értékesítésének növelése a portfolió
stratégiailag legfontosabb impulz termékeinél;
• A Mondelez saját értékesítési csapata által nem látogatott mintegy 3500
független üzlet látogatása a megfelelő eszköz- és emberállomány
dedikálásával;
• Komplex informatikai rendszer alkalmazása, mely kiterjed az értékesítési
folyamat minden elemére (raktározás, számlázás, készletfigyelés, bolti
disztribúció felmérés stb.);
• Készpénzes értékesítés
• Promóciós tevékenység, POS anyagok kihelyezése;
• Naprakész riportok és elemzések.
A projekt céljai maradéktalanul megvalósultak, ezt bizonyítja a több mint 15 éves folyamatos együttműködés. A sikerhez 3 értékesítési régió 25 dedikált értékesítési képviselője járul hozzá nap mint nap. Ezzel a P.O.P. Kft. a Mondelez Hungária Kft nyolc legnagyobb kereskedelmi partnere között van, a legnagyobb nemzetközi láncok társaságában.