Az IntellAgent elektronikus értékesítési és raktárkezelési rendszer segíti a termékek országos terítését az üzletkötőink számára. A rendszer 2008 óta támogatja munkánkat, de a piaci igényeknek megfelelően folyamatosan fejlesztjük, bővítjük a program funkcióit, lehetőségeit.
Célja a munkafolyamatok teljes lefedése modern, elektronikus megoldásokkal, amely az üzletkötők munkáját gyorsabbá, egyszerűbbé, hatékonyabbá teheti.
A rendszer lehetőséget biztosít teljes listázottság vagy termé kategóriánkénti jelenlét mérésére.Ezeket az adatokat akár napi rendszerességgel eljuttatjuk a megrendelő számára. Az értékesítés abban az esetben is problémamentesen folytatódhat, ha nincs mobil telekommunikációs lefedettség az adott területen, a későbbi szinkronizálás folyamán a bizonylatok és mérési adatok felkerülnek a központi rendszerbe.
A RENDSZER LEHETŐSÉGEI:
• Vásárlóink és termékeink adatainak kezelése
• Képviselők boltlátogatásának követése
• Disztribúciós adatok kimutatása
• Egyedi kérdőívek
• Eladási adatok, riportok készítése
• Képviselői rendelések nyilvántartása
• Egyszerűsített készpénzfizetési számlák kiállítása (a számviteli törvény szerint)
• Szállítólevél- és a képviselők közötti árumozgás vezetése
• Raktárkészlet vezetés (aktuális készlet, leltár, képviselőnként és
összesítve)
• Bizományosi értékesítési lehetőség (RFID kártyarendszer –
vásárlóink érdekének védelmében)
• Vonalkód olvasó a gyorsabb számlázás és kiszolgálás elősegítésére
• POS anyagok bolti nyilvántartása (mérése, kihelyezése, visszavétele)
• Fotódokumentáció készítése
• Elektronikus üzenet küldési lehetőség a központ részéről a képviselők számára,
a gyors tájékoztatás megkönnyítésére
• Árlista változások ütemezési lehetősége
• Boltlátogatás; sikerességi – és a forgalmi adatok grafikus megjelenítése
• Promóciók nyomon követése, kezelése
A RENDSZER FELÉPÍTÉSE:
Képviselőink az alábbi eszközök segítségével állnak partnereink rendelkezésére:
• M3 Sky PDA készülék; vonalkód és RFID olvasóval
• IntellAgent értékesítési rendszer
• Star DP8340 nyomtató
Irodai, központi területen kollégáink az alábbi eszközökkel segítik a folyamatos adatkommunikációt és értékesítést:
• központi szerver
• adatmentési és kimutatás készítési lehetőség
• központi tájékoztatási lehetőség
• naprakész információk
• folyamatos készletfigyelés
• IT támogatás
|
|